mandag 19. januar 2009

skolen, lekser, stallen, mat, lekser igjen, besøk

Ja, overskriften sier litt om dagen i dag, ikke så veldig spennende. Men på skolen i dag startet vi med musikk, jeg er egentlig ikke fornøyd med musikk i første time på mandag, men helt greit siden vi nå skal ha et halvt år med teori :O det orker jeg ikke, men så har vi Jan Tore da, så vi kommer nok til å synge litt også.
Med en gang jeg kom hjem fra skolen i dag, begynte jeg med lekser, jeg syntes vi har litt mye å lære og sånn nå, men klarer det nok helt fint. I helgen blei jeg jo ferdig med den nynorsk oppgaven.

I dag var det sinnsykt mye snø ute:D jeg elsker snø jeg, egentlig, men ikke de mellomtidene liksom.. så var litt vanskelig å komme seg fram med hest i stallen i dag, når jeg hadde 4 hester og det ikke var brøyta!

nå skal jeg gjøre litt lekser igjen og drikker en kopp grønn te :) så kommer anniken <3 hun skal sove her i natt også skal vi begynne på et sånnt prosjekt..

-blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar