onsdag 14. januar 2009

Lei, lei og atter lei!

nå har jeg bestemt meg for å få tilbake det "blonde" håret igjen, jeg orker ikke drive å styre med all den fargingen osv.. nå er jeg skikkelig lei, så jeg skal snart til frisøren å hvertfall ta noen lyse striper, og la det bli helt lyst til sommeren! nå er jeg virkelig lei..
når jeg ser på gamle blider innser jeg hvor mye lettere det var, selvom det ikke høres så vanskelig ut, så er det bare stress å holde det mørkt når du egentlig er lyshåret.
og jeg får ikke sagt hvor mye jeg gleder meg til sommeren, det er noe jeg har gledet meg og LENGTET lenge, LENGE til. sol, is, varme, syden, stranda, venner, dyra, koos og ferie <3 kan man tenke seg noe bedere? yes, just one thing

jeg har ikke lyst til å fortelle om det jeg har gjort i dag, for det vil du ikke vite:)

- blogges !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar