lørdag 24. januar 2009

Banancup og kveld med Thea<3
















I går var det banancup, jeg syntes det blei litt kjedelig å se på til slutt, men var jo mange som var flinke, hihi^^ helene satt bare å tokk bilder hele tiden, mens lena, vilde og my danset! :)
det eneste vi kunne var å ta bilder å spise mat.. men til neste år skal jeg være med å spille!
etter skolen dro jeg ut til great news, hadde kjempe mye å gjøre, så blei der til kvelden.. han fikk også kjempe bra trening:) jeg er stolt av han;*

på kvelden kom Thea til meg<3
da vi skulle til butikken kom det en skikkelig ekkel mann ut i gata som bare gikk mot oss, vi løp vekk, men da vi snudde oss var han vekk.. haha, skummelt
da thea dro hjem, så jeg bare på gamle og nye bilder av great news<3>
nå skal jeg snart til frisører å stripe håret og klippe det, etter det blir det ut i stallen igjen:)
i kveld skal jeg i bursdag, så blir ikke mer blogging i dag.
-blogges?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar