søndag 8. februar 2009

Shiseido- The skincare hydro/The skincare night

Jeg er alltid på leit etter en bra krem, enten det er sommer eller vinter! Jeg begynner å bli litt lei av huden min, og nå på vinteren trenger den mye mer fuktighet, det er ikke det som er saken. Bare det at jeg aldri finner noe som er bra nok.. i sommer kjøpte mamma en Shiseido serie til meg, både dagkrem og nattkrem. Jeg syntes den fungerte bra da jeg var i frankrike, men siden det har den ikke fungert.. Jeg har prøvd en million kremer, men da jeg dro på apoteket sa hun dama at jeg ikke skulle bruke Shiseido og at det ikke var tilpassa huden min og blabla.. så nå har jeg bare renser fra Dermalogica som altid har fungert bra!

Dermalogica Active Moist er til å anbefale! Den er utrolig bra, huden blir helt myk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar