onsdag 18. februar 2009

Besøk og skitur igjen!

Heihei! I dag skulle egentlig Thea vekke meg ved å ringe klokken halv elleve, sånn at jeg kom meg opp fra senga så vi kunne være sammen litt tidlig før Thea skulle på trening klokken 4. Men så ringte selfølgelig pappa meg før og lurte på hva et nummer var. Så fikk jeg spist litt frokost og slappet litt av siden jeg var ikke helt i form. klokken kvart på tolv gikk jeg nedover til Thea og Vilde<3 Der slappet vi av med film sammen med My og Merethe! koselig.
IGJEN dro jeg og Helene på skitur i skogen med bikkja! :D haha, vi har det så gøy på langrenn vi! Men jeg må si meg enig med at det hadde vært gøyere uten Casper i dag, dakar. meeeen han var så vimsete i dag! Men han kan ikke noe for det stakkars. Hadde bare vært litt gøy å kunne suse ned bakkene uten å måtte slippe løs Casper hele tiden. Neste gang vi skal ut på skitur går jeg tur med casper først:D

jaja, nå skal jeg og helene straks se på film sammen:) skal bare spise rømmegrøt, beste jeg vet! :D

;****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar