mandag 22. desember 2008

stallen

I går ble jeg vekket av en mld klokken kvart på 7 ellerno, hvor det stod at great news ikke ville spise og var blitt syk :\ jeg måtte dra rett opp i stallen med en gang og tok tempen på han, heldigvis hadde han ikke mer enn en grad feber. Han hadde mest sannsynelig kolikk, jeg og Sarah leide han rundt i skogen i en time, dakar.. han var så slapp. :(<3
men når vi kom tilbake drakk han mye vann og begynte å spise litt igjen:)

I dag var Casper med i stallen, koselig<3 han løp ved siden av meg når jeg rei på en lang skritte tur på morgenen. Great News er mye bedre i dag, og føler seg vel frisk<3 Godt er det! Han fikk en rolig dag i dag:) I dag hadde han ikke feber i det hele tatt, og han spiste opp all maten hans:)
gullgutten;*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar